Szanowni Państwo,
Od 1.09.2024 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”.
Rejestracja jest już uruchomiona.
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki
aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować: https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
jak płacić i zamawiać posiłki: https://bit.ly/2J7o0xz
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy
najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć
zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza
zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
Zamówienie i anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 18.00
w dniu poprzedzającym wydanie posiłku)
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej
na telefony.
Jak to zrobić:
– w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w
„Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App
Store”.
– następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
– kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
– pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło
jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem
Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu
przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również
aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy
posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
Pozdrawiam
Kierownik kuchni Malwina Jawniuk